سفارش تبلیغ
صبا ویژن
غمگین
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 6098
کل یادداشتها ها : 4

نوشته شده در تاریخ 96/3/4 ساعت 12:0 ص توسط رامین فرهادی


به نقل از سایت درباران درب ضد آب | درب ABS - درباران : درب ABS نوعی درب ضد آب است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار میگیرد به یکی از ارکان مهم در صنعت ساختمان سازی تبدیل شده است علت آن نیز ترویج فرهنگ آپارتمان نشینی است که باعث آن شده که   حمام و دستشویی داخل آپارتمان قرار بگیرد و یک همین دلیل کافیست تا ما از درب ضد آب استفاده نماییم . علت اینکه ما از درب ضد آب یا همان درب ABS استفاده میکنیم این است که درب های معمولی خاصیت ضد آب بودن را ندارند در نتیجه نمی توانند در برابر آسیب هایی که رطوبت به درب وارد میکند مقاوت نشان دهند به همین علت است که باید از درب ABS و درب ضد آب برای حمام و دستشویی استفاده نماییم . در ادامه قصد داریم شما را با نحوه تولید درب ABS همچنین شاخص هایی که باید در هنگام خرید درب ABS مد نظر قرار دهید آشنا کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید .

اولین نکته در تهیه درب ضد آب چهارچوب آن است که رنگ شده باشد تا مانع از زنگ زدگی آهن شود . علاوه بر آن باید از رنگی استفاده شده باشد که نسبت به آب مقاوم باشد .

نکته دیگری که در هنگام خرید درب ضد آب باید مد نظر داشت این است که بهترین و مرغوب ترین جنس خریده شود که معمولا برای خرید درب ضد آب از جنس های درب pvc استفاده میکنند .

در هنگام خرید درب ضد آب یراق آلات مورد استفاده نیز حائز اهمیت است که در مقابل رطوبت و آب مقاوم بوده و مانع از زنگ زدگی یراق آلات شود .

اگر قصد دارید که برای حمام و دستشویی خود درب ضد آب تهیه نمایید حتما به این نکته توجه نمایید که قفل مخصوص داشته باشد که بدون نیاز به کلید باز و بسته شود .

طرح و رنگ درب ضد آب شما بستگی به سلیقه شما دارد اما رنگ مورد نظر شما باید مطابق با دکوراسیون منزل شما باشد . پیشنهاد میشود برای این کار از یک کارشناس دکوراسیون بهره بگیرید .








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ